Extra bericht

03-11-2017

Beste allemaal,
Het is nog geen tijd voor een blog maar hier toch een extra berichtje vanuit Malawi.
Wat kijken de kinderen uit naar post en vorige week begreep ik pas hoeveel dat, dat is.
Voor 2 kinderen van het weeshuis was er post gekomen en ze bekeken met z'n allen de post, maar was er voor hen echt niets bij?
Daarna ontstond er een heel gesprek tussen mij en verschillende oudere jongens. Er waren er zelfs die zeiden 'Mijn sponsor is overleden want ik krijg nooit post van hen'.
Toen ik uitgelegd had dat dit niet kon omdat er dan ook geen geld voor hun eten, kleding, school, enz. betaald zou worden gingen ze steeds teleurgestelder kijken.
Daarna heb ik ze verteld dat een sponsor niet verplicht is om hen post te sturen maar dat zij het natuurlijk wel heel leuk zouden vinden wanneer ze ook post kregen.
Nu hebben wij het volgende bedacht:
De kinderen zijn erg blij met post en u/jullie kunnen ons hierbij helpen.
U kunt een mail sturen arine-in-malawi@hotmail.com en aangeven hoeveel kaarten u wilt versturen.
Wij hopen u dan de naam/namen van de kinderen door te geven.
Deze post moet dan uiterlijk D.V. 21 november in Werkendam zijn.
Eind november hopen er een paar mensen van het bestuur te komen. Zij hopen dan de post mee naar Malawi te nemen.
U kunt de post versturen naar:


Stichting Stéphanos
T.a.v. naam van het kind
Postbus 150
4250 DD Werkendam

Graag in de linkerhoek van de envelop het volgende vermelden: KERSTPOST.

We hopen dat er veel kinderen blij gemaakt kunnen worden en zien uit naar uw/jullie reactie.


Hartelijke groet,
Arine

©2017
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin